Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., scrie-ne

Întrebări despre serviciu

01

Ce reprezintă serviciul Avans?

Serviciul Avans este un produs care permite unui angajat să acceseze salariul deja câștigat. Astfel, angajatul își poate primi salariul atunci când are nevoie și nu așteptă plata salariului la finalul lunii.

02

Cum Avans ajuta afacerea dvs.?

Crește loialitea și se reduce fluctuația angajaților

Crește rezistența la stres și se măreste productivitea echipei: angajații au mai puțin stres la locul de muncă, deoarece nu caută unde să găsească bani pană la salariu

Recrutarea devine mai eficientă și mai rapidă: răspunsurile la un post vacant cresc de mai multe ori atunci când opțiunea de a plăti salariile în orice zi este indicată în descrierea postului vacant

Conectarea și deservirea pentru companii este GRATUITA

03

Care sunt avantajele pentru un angajat?

Angajatul are acces la banii câștigați în orice zi a lunii și decide când să primească banii câștigați.

Accesul online la banii câștigați îi oferă angajatului încredere și reduce stresului în situații de cheltuieli neașteptate

04

Poate un angajat să primească mai mulți bani decât a câștigat?

Angajatul nu poate primi o sumă în avans mai mare decât a câștigat. Suma maximă a avansului poate fi de 100% din câștigul salariatului. Limitele individuale sunt discutate cu angajatorul și depind de structura salarială dintr-o anumită companie. De regulă, limita de avans admisă este de 50% - 70% din venitul lunar al angajatului.

05

Cât costă serviciul?

Angajatul plătește un comision fix ​​pentru utilizarea functionalului cu plata a platformei. Dacă angajatul folosește doar funcționalitatea gratuită a platformei, atunci nu plătește nimic.

06

Ce este un plugin?

Un plugin este o soluție software care este instalată pentru sistemul dvs. de contabilitate și îi extinde capacitățile. Pluginul transmite automat sau semi-automat date despre angajații conectați la serviciul Avans. Pluginul este folosit pentru a evita munca manuală a unui contabil. Plugin-ul este open source și specialiștii companiei pot vedea cum funcționează. Datele se transfera numai pentru angajații care sunt conectați la Avans. La solicitarea angajatorului, puteți vedea ce date sunt transferate și puteți trimite manual datele acumulate în Plagin

07

Cum se conectează serviciul Avans?

  1. Lăsați o cerere de conectare pe site sau sunați-ne
  1. Vom discuta toate detaliile și vom semna un acord de cooperare
  1. La cererea dvs.: vă vom instala un plug-in pentru sistemul dvs. de contabilitate sau vă vom oferi acces la Cabinetul Partenerului
  1. Informam angajatii
  1. Angajații au acces la contul lor personal și încep să folosească serviciul
08

Ce se întâmplă dacă un angajat este concediat?

Atunci când un angajat este concediat, angajatorul efectuează o procedură standard de concediere și înregistrare în sistemul contabil. Plateste angajatului salariu, cu deducere si virare in contul Avans, a sumelor primite anterior ca avans. Dacă Angajatorul are Plugin-ul activat, nu mai trebuie făcut nimic, datele de concediere sunt transferate automat către Avans și contul angajatului se blocheaza. Dacă angajatorul lucrează în Caninetul Personal, atunci este necesară dezactivarea/concedierea acestui angajat în Cabinetul Personal.

09

Ce se întâmplă dacă o companie trece la alta banca cu proiectul salarial?

Dacă compania are integrat pluginul, nu trebuie făcut nimic, datele despre noile conturi de angajați sunt transferate automat. Daca Compania lucreaza cu Cabinetul Personal, atunci este necesara modificarea datelor conturilor bancare ale angajatilor din Cabinetul Personal.

Întrebari legislative

01

Pe ce bază are loc interacțiunea dintre companie și Avans?

Relația dintre companie și Avans este reglementată de un contract de cooperare semnat. Contactați-ne și vă vom oferi un exemplu de contract.

02

Pe ce bază are loc interacțiunea dintre Angajat și Avans?

Între angajat și serviciul Avans se încheie Contract cadru care reglementează furnizarea de servicii de către Avans. Acordul este semnat de angajat la prima conectare la contul personal folosind instrumente de semnătură electronică.

03

Pe ce bază Avans prelucrează datele personale ale angajatului?

La înregistrarea în Cabinetul personal, angajatul semnează consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Acordul este semnat folosind instrumente de semnătură electronică.

Întrebari contabile

01

Cum se schimbă procesul de calcul și achitarea salariului pentru contabilitate?

Procesul de calcul al salariilor și plata impozitelor nu se schimbă - totul se întâmplă ca înainte. Pe baza împuternicirii angajatului, contabilitate reține avansurile primite de angajat si vireaza suma intr-o singura plata in contul Avans. Avansurile primite și neplătite pot fi văzute în Plugin-ul sau în Cabinetul personal a companiei.

02

Compania trebuie să avanseze bani către Avans pentru avansurile acordate angajaților săi?

Nu, acordarea avansurilor se face din fondurile proprii ale Avans. Companie ramburseaza avansurile eliberate la momentul plații salariilor. Totodată, graficul de plată a salariilor nu se modifică.

03

Dacă un angajat ia mai mulți bani decât salariul său, compania ar trebui să returneze banii la Avans?

Nu, compania nu este responsabilă pentru angajat. Companie este obligata sa reflecte corect veniturile angajatului in sistemul sau de contabilitate si/sau in Cabinetul personal. Iar limita plăților în avans este stabilită la 50% -70% din veniturile angajaților.